Wednesday, January 4, 2012

Azmin cabar undang-undang...

- Tindakan Azmin Ali untuk meneruskan perhimpunan haram Kempen Bebas Anwar 901 menunjukkan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu menderhaka terhadap Yang di-Pertuan Agong kerana mencabar kedaulatan undang-undang secara terbuka.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali berkata, tindakan Azmin itu jelas menghasut dan menghina mahkamah.

"Kenyataan Azmin amat biadab serta angkuh tanpa mempedulikan 'rule of law' dan mencabar undang-undang negara. Perisytiharan seumpama itu boleh ditafsirkan sebagai menderhaka kepada Yang di-Pertuan Agong, mencabar serta menghina hakim serta negara,'' katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

MM: "ADA AKU KISAH". Itulah jawapan yang akan kita dengar jika kita bertanya kepada mereka-mereka yang bodoh dan kurang ajar ini. DSAI, inilah orangnya yang mengajar rakyat Malaysia terutamnya orang-orang Melayu yang dulunya amat menghormati orang-orang tua, sanggup bermatian mempertahankan Institusi Raja-Raja Melayu, menjadi begitu kurang ajar dan biadap. Demokrasi apa yang mereka mahukan, mereka boleh kurang ajar dengan orang, tetapi orang tidak boleh berkasar dengan mereka, dasar muka tak tahu malu. Mahasiswa, mereka yang belajar di MENARA GADING sepatutnya menjadi orang yang cerdik tetapi rupa-rupanya seperti budak tadika, bagai lembu dicucuk hidung, mengikut telunjuk pembangkang membuta tuli tanpa mengetahui agenda sebenar orang yang bernama DSAI. Rakyat yang cintakan negara bertuah ini mahu PIHAK POLIS bertindak tegas..jangan benarkan mereka menjadikan negara ini huru hara hanya kerana orang tua yang tidak sedar diri itu....

No comments:

Post a Comment