Wednesday, April 14, 2010

ZAID OH ZAID....

Zaid akan berkubur dan karier politiknya akan berakhir. Itulah yang sangat di idamkan oleh Azmin Ali, orang kesayangan Anwar, yang telah meletakkan Zaid sebagai calon di PRK Hulu Selangor.
Kawan tahu dan rasanya semua orang tahu, samada di pihak BN mahupun di pihak PR siapa sebenarnya Zaid ini. Tp PR tetap mempertahankan dan menyokong KATAK NO 1 ini.
Dia adalah satu-satunya katak yang di sanjung oleh pihak pembangkang kerana berani meletakkan jawatan sebagai menteri dan melompat jauh masuk ke sarang pembangkang. Azmin memang dari dulu menyampah dengan Zaid ini tapi di sebabkan ingin menjaga hati boss nya dan rakan-rakan PR yang lain,terutamanya DAP,terpaksalah dia mengikut rentak ketuanya dan yang seangkatan dengannya. DAN, PRK Hulu Selangor ini telah membuka peluang buat Azmin untuk 'menguburkan' Zaid jika beliau kalah dalam PRK Hulu Selangor ini.
Cuma yang kawan terkilan, mengapa PAS, yang di canangkan sebuah parti ISLAM masih boleh menerima Zaid ini,yang setahu kawan orang ini adalah seorang yang begitu kuat PRO MURTAD.
Jangan gadaikan Islam kerana kepentingan politik...

1 comment:

  1. MM, auk cuba fikir-fikir, apakah sudah tidak ada ke penyokong-penyokong PKR-DAP-PAS setempat yg cerdik pandai di kawasan P94........ agaknya tinggal yg bodoh-bodoh lembu saja yg menyokong PKR kot..... sebab tu si Nuar terpaksa pilih Zaid auta ni.....

    ReplyDelete